LIVRARE
Livrarea produselor se face prin angajatii nostri sau curier specializat la adresa specificata de catre client in formularul de comanda sau produsele pot fi ridicate de la Atelierul Purple Flowers.
Pentru ca ne dorim ca florile sa ajunga la tine in cele mai bune conditii, asiguram livrarea prin curierii nostri interni in Bucuresti si zonele limitrofe.
Nu putem garanta mereu orele de livrare dorite, deoarece pot aparea si situatii neprevazute care nu depind de noi (ex: vreme nefavorabila, trafic aglomerat, volum mare de comenzi, etc.), dar ne straduim sa ne incadram atunci cand este posibil.
In situatia in care destinatarul nu se (mai) afla la locatia indicata in comanda, vom contacta destinatarul pentru a ne oferi o adresa alternativa de livrare astfel incat comanda sa ajunga la data specificata de tine.
10.1 TERMEN SI PROGRAM DE LIVRARE
Orice comanda poate fi livrata in Bucuresti si in zonele limitrofe, in 2-6 ore de la confirmarea platii.
Programul de livrari este: 10:00 – 21:00 de luni pana vineri si 10:00-19:00 sambata si duminica.
Programul de livrari, poate fi modificat in anumite perioade ale anului.
Orice comanda achitata pana la ora 18:00 poate fi livrata in aceeasi zi.
Comenzile plasate dupa ora 18:00 se vor livra in ziua urmatoare.
In perioada 1-8 martie, atat in Bucuresti cat si in provincie, nu putem garanta data livrarii indiferent de momentul la care se plaseaza comanda. Desi putem sa procesam un volum foarte mare de comenzi, in aceasta perioada, livrarile pot fi facute si cu 1-2 zile intarziere.
Livrarea florilor in alte judete ale tarii se face prin firme de curierat si poate fi facuta in 1-2 zile lucratoare.
Produsele cu livrare in alte judete pot suferi modificari astfel incat livrarea sa se realizeze in cele mai bune conditii.
Cutiile cu flori si aranjamentele florale in vase se vor transforma in buchete de flori cu aceeasi compozitie florala si cromatica.
Terariile si aranjamentele cu plante se vor transforma in kit-uri DIY, insotite de instructiuni de utilizare pentru asamblare.
10.2 COST LIVRARE
Livrarea produselor comandate este gratuita pentru orice comanda cu livrare in Bucuresti si in zonele limitrofe pentru comenzile de peste 100 de lei, sau 19 lei pentru comenzile mai mici de 100 lei.
Totusi, in anumite cazuri, cand distanta pana la adresa de livrare a clientului depaseste 15km, SUNTIME EVENT SRL va decide taxarea livrarii in functie de numarul de km suplimentari. Clientul va fi informat inainte de procesarea comenzii. Comanda va fi procesata dupa ce clientul va accepta si va achita costul de livrare. In cazul in care clientul nu este de acord cu costul de livrare, SUNTIME EVENTS SRL isi rezerva dreptul de a anula comanda.
10.3 CONDITII SPECIALE LIVRARE
SUNTIME EVENTS SRL nu raspunde pentru livrari nereusite/amanate care decurg din lipsa destinatarului la momentul livrarii, la adresa furnizata de catre expeditor. Datorita perisabilitatii produselor cu flori, nu raspundem de deprecierea/ofilirea produselor ca urmare prelungirii timpului de livrare datorita unei adrese de livrare incorect furnizata de client, o amanare sau o redirectionare solicitata de client sau de catre destinatar, o amanare sau o redirectionare survenite ca urmare a lipsei destinatarului de la adresa.
In situatia in care accesul la destinatar este restrictionat (portar, punct de control, destinatar internat in spital, etc) iar curierului nu i se permite accesul catre destinatar, sau daca destinatarul lipseste de la adresa, coletul poate fi receptionat de o terta persoana (portar, receptioner, vecin, ruda, coleg, etc.) daca aceasta persoana va semna pentru primirea coletului. In aceste conditii comanda va fi considerata livrata.
In cazul in care nicio alta persoana care are acces la destinatar nu doreste sa semneze pentru primire sau destinatarul nu este prezent la adresa si nu poate fi gasit la telefon, curierul va reveni la adresa de maxim inca doua ori. In cazul in care destinatarul nu este gasit dupa 3 incercari, SUNTIME EVENTS nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita, iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi distrus, sau poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. SUNTIME EVENTS SRL nu este raspunzatoare in cazul degradarii produsului datorita transportarii acestuia de catre curier timp de doua zile. Clientul poate solicita, contra cost, improspatarea aranjamentului daca este cazul. Valoarea necesara improspatarii aranjamentului va fi comunicata clientului. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la Atelierul nostru in asteptare timp de 2 zile. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata.
In cazul in care destinatarul refuza primirea coletului, SUNTIME EVENTS SRL nu poate fi invinuita pentru livrarea nereusita iar clientul va fi instiintat asupra acestei situatii, urmand sa ne comunice cum doreste sa procedam. Produsul poate fi distrus, sau poate fi livrat, la cerere, la o noua adresa. In cazul in care nu vom putea sa luam legatura cu clientul prin canalele de comunicare folosite anterior, produsul va ramane la Atelierul nostru in asteptare timp de 2 zile. Dupa expirarea acestui termen, produsul va fi distrus iar comanda considerata finalizata.
SUNTIME EVENTS SRL nu isi asuma nicio obligatie daca livrarea nu poate fi efectuata in cazul situatiilor de vreme extreme (cod galben / cod rosu / cod portocaliu) sau in cazul accesului limitat la adresa. Expeditia comenzii in cauza se poate amana sau redirectiona catre o noua adresa cu livrare in termen de 24 de ore.
Deoarece exista anumite perioade foarte aglomerate pe parcursul unui an (Craciun, Valentine’s Day, 1-8 Martie, Paste, alte sarbatori) va rugam sa va programati din timp comenzile realizate in preajma acestor perioade din an. SC SUNTIME EVENTS SRL isi rezerva dreptul de a decala data de livrare pentru comenzile efectuate in aceste perioade din an.
O livrare de succes depinde in foarte mare masura de acuratetea datelor care ne sunt furnizate (nume si adresa destinatar, nr de telefon, data si intervalul orar al livrarii etc).
Nu poate fi considerata nelivrata / livrare neconforma / marfa ofilita / marfa stricata nici o comanda aflata intr-una din situatiile mai sus mentionate. Ne angajam sa oferim in cel mai scurt timp detaliile referitoare la statusul unei livrari clientilor nostri atunci cand ne sunt solicitate si sa facem tot ce este posibil pentru a facilita livrarea comenzilor.
Orice redirectionare a unui produs catre o noua adresa survenita in urma uneia din situatille de mai sus si solicitata de catre client, se face numai in urma achitarii unei taxe de transport de 25 lei/adresa livrare, indiferent de valoarea comenzii.
In cazul in care comanda este livrata, sub semnatura destinatarului mentionat sau unei alte persoane de la adresa, la termenul agreat de ambele parti, atunci compania este exonerata de orice penalitati, amenzi sau returnari pentru orice situatii aparute ulterior.
10.4 LIVRARE IN ANONIMAT
Comenzile plasate pe www.purpleflowers.ro cu mentiunea de a fi livrate cu pastrarea anonimatului nu vor fi divulgate destinatarului decat in cazuri exceptionale, la cererea Autoritatilor sau in urma acordului clientului.
Destinatarul coletului poate fi contactat telefonic inaintea livrarii, pentru validarea adresei si a orei de livrare, dar nu i se va comunica ce urmeaza sa primeasca, folosindu-se termenul general de “colet”, iar orice informatie referitoare la identitatea clientului nu va fi transmisa destinatarului.
10.5 CONFIRMAREA LIVRARII
SUNTIME EVENTS SRL va transmite dupa livrare, in 1 pana la 72 de ore, pe email, factura fiscala. In anumite perioade aglomerate, transmiterea facturii poate sa dureze chiar si mai multe zile.
Trimite-ne datele tale de contact si cateva detalii si vom fi bucurosi sa te contactam pentru a stabili o intalnire